Kérem engedje meg, hogy pár mondatban bemutassam a Hold Security biztonsági vállalkozásunkat.
Cégünk a Hold Security 1998. február hónapjától működik kecskeméti székhellyel. Ezt megelőzően, 1990-óta, mint Helper Vagyonvédelmi Gmk-t működtettünk 4 fő hivatásos rendőr összefogásával, az átalakulásig. Tekintettel a rendőri munkák területén történő tagozódásra, már nehezen volt megoldható, hogy a rendőri, baráti csapat együtt tudjon dolgozni ezen a szakterületen.
Ezt követően 1998-ban hoztam létre feleségemmel a Hold Security vállalkozást, mely elsőnek Bt, majd Kft társasági formában működött, működik. A szolgáltatás minőségére figyelve, megrendelőink igényeit szem előtt tartva, el tudtuk azt érni, hogy 24. éve foglalkozzunk személy-és vagyonvédelmi tevékenységgel.
Feleségem Héjjasné Szénási Gyöngyi, okleveles üzemmérnök és a vagyonvédelem területén a szakmai minőségre történő igények kiemelkedő szinten tartása céljából megszerezte a felsőfokú biztonságszervező szakképesítést.
Én, Héjjas János 24 éve foglalkozom ezzel a tevékenységgel, de az első 18 évben ezt a főállásom mellett végeztem, mivel 1983-2008 év közötti időszakban a rendőrség hivatásos állományába tartoztam, majd a hosszú szolgálati évek után, saját elhatározásból, jelenleg a rendőrség nyugállományú tagja lettem.
Rendőri pályafutásom során bűnügyi nyomozóként, majd az utolsó 13 évet a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság bevetési (kommandó) egységét vezetve, irányítva láttam el szolgálati feladataimat. Jól tudom kamatoztatni a vagyonvédelemben, a rendőri pályafutásom során megszerzett képesítéseimet (2 felsőfokú rendvédelmi diploma, mestervezető szakképesítés, tárgyaló, túsztárgyaló, intézkedéstaktikai oktató, közelharc oktató, lőkiképző, pirotechnikus I., ipari robbanómester), melyek segítségével saját cégünkön belül folyamatosan oktathatjuk vagyonőreinket.
Vállalkozásunk minden munkát a saját dolgozóival végzi, azokat alvállalkozó cégeknek soha nem adjuk ki és ezt a jövőben sem tesszük, mivel ez azonnal a minőség romlásához vezetne. Ezt a szakmát csak jól képzett, szakmáját szerető és tisztelő személy és vagyonőrökkel lehet végeztetni. Törekszünk arra, hogy az őrzött területeken munkánkkal, dolgozóinkkal a megrendelő cég elégedett legyen, így sikerül ajánlást tennünk leendő partnereinknek.
Az eddig őrzött objektumoknál a munkánk folyamatos, az eltelt évek alatt egy esetben sem volt a megbízóval szerződés felbontás, a nem megfelelő munkavégzés miatt. A cégünk rendelkezik szakmai felelősségbiztosítással Generali-Providencia biztosítónál évi 15 milliós kártérítésig. Szolgáltatást vizsgázott személy-és vagyonőrökkel látjuk el, akik általunk jól ismertek, cégünknek évek óta megbízható munkatársai. Kiemelt szempontnak tartjuk, hogy munkatársainkat olyan bérezésben tudjuk részesíteni, hogy az adott objektumban az őrutasításnak megfelelően lássák el a szolgálatot, és ne az adott objektumban készüljön fel a szolgálat letételét követően közvetlen egy másik, nem általunk őrzött objektumban új szolgálat ellátására.
Biztonsági igazgatónk visszatérően ellenőrzi az adott objektum őreit. A terület rendvédelmi hatóságaival a kapcsolatot felvesszük, hogy rendkívüli, nem várt esemény bekövetkezésekor, vagy annak megelőzése érdekében, nagyobb legyen a személyi erőfölény. A munkafolyamatoknál a monitoring ellenőrzést végezzük. Biztonsági őreink a cégünk által rendszeresített formaruhákban látják el feladataikat.
Hold Security fő profilja a gyárak, üzemek, csarnokok, raktárak, irodák, vendéglátó egységek élőerős őrzése, rendezvények biztosítása. Ezen kívül ellátunk személybiztosítást, oktatást, szállítmány kísérést, illetve pár éve megkezdtük a magánnyomozást. Erőinket igyekszünk Kecskemét és vonzáskörzetében összpontosítani, melynek igen nagy előnye, hogy a cégünk vezetősége közvetlenül tudja segíteni, ellenőrizni a munkatársainkat, továbbá még közvetlenebb kapcsolat alakul ki a megrendelőink tulajdonosaival, így igényeikre azonnal tudunk reagálni.


